
Czym jest EBOK?
EBOK czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest bezpłatnym serwisem internetowym, za pośrednictwem którego Klienci Pniewskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. mogą wygodnie, w dowolnym miejscu oraz czasie uzyskać podgląd swojego konta, aby:
sprawdzić saldo oraz terminy płatności rachunków,
uzyskać wgląd do wystawionych faktur oraz zaksięgowanych wpłat,
otrzymać dostęp do historii zużycia ody oraz jej analizy w postaci graficznej,
kontrolować należności i terminy płatności poprzez wbudowany kalendarz z powiadomieniami,
wysłać korespondencje do Spółki za pomocą z wkomponowanego komunikatora 24 godziny
na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jakie są korzyści korzystania z EBOK?
Dzięki korzystaniu z EBOK Klient zyskuje:

oszczędność czasu dzięki szybkiemu dostępowi do aktualnych informacji,

łatwy i wygodny dostęp do zarówno aktualnych, jak i archiwalnych danych,

darmowość korzystania z aplikacji,

stały kontakt z pracownikami Spółki,

dbałość o środowisko poprzez minimalizację zużycia papieru.

Jak założyć konto w serwisie EBOK?
W trosce o ochronę danych osobowych Klientów Pniewskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz chcąc jednocześnie zminimalizować ryzyko przekazania dostępu do danych osobie nieupoważnionej, Klientów zainteresowanych uzyskaniem dostępu do usługi zapraszamy do wizyty w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się pod adresem ul. Rynek 11 A w Pniewach.
W trakcie wizyty nastąpi weryfikacja tożsamości Klienta, w związku z czym prosimy o zabranie ze sobą dokumentu potwierdzającego tożsamość interesanta. Po podpisaniu akceptacji regulaminu usługi wygenerowane zostanie indywidualne hasło dostępu służące do pierwszego zalogowania do serwisu.
Regulamin korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępny jest w wersji fizycznej w Siedzibach Spółki oraz w wersji elektronicznej w linku poniżej.
Regulamin korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
UWAGA!
Wygenerowane hasło służy jedynie do pierwszego zalogowania się do serwisu. Po pierwszym zalogowaniu aplikacja poprosi o podanie nowego indywidualnego hasła.
Odnośnik do panelu EBOK
Kliknij w napis powyżej